Danielle and the Bacon
The Quints and Blayke surprise Danielle with a spa day for her belated birthday to chaotic results. After being apart, Adam and Danielle's long-awaited date reveals deep-seated issues. Nerves run high when Hazel goes to see a new eye doctor.