Coronavirus Changes Everything
As the threat of coronavirus rises, the Busbys must deal with homeschooling their six daughters and juggling birthday plans amidst the crisis. Hazel's appointment is coming up, but the Busbys aren't sure if it will happen and what the outcome will be.