Don't You Want To Share the Guilt?
As Julian deals with his guilt, Brooke helps Haley confront a new rival café and its difficult owner. Meanwhile, Chase's new girl has a complicated secret, and Quinn takes extreme measures to help Clay realize he's worse off than he thought.