Nothing Left To Say but Goodbye
Derek convinces Peyton to take a chance with Lucas -- but, at the same time, Brooke is approaching Lucas about getting back together. Meanwhile, Daunte's latest demand leads Nathan to seek help from an unlikely source: Dan.