Sam the Roughrider/Fool's Gold
Yosemite Sam seeks glory in battle by taking over Bug's Bunny's hill. Bugs puts Sam through the ringer. Daffy Duck decides to help out Red Omaha mine for gold, during their quest he soon realizes that Red is more Daffy then he is.