Bugs in the Petting Zoo/Hawaiian Ice
Bugs is tricked into Elmer Fudd's new Petting Zoo but Bugs is quick to make his escape. Then, Bugs' vacation to Hawaii is frozen over when the Winter Stag shows up with the same idea. Is the vacation of a lifetime hot or cold?