Clothes On, Gloves Off
Revelations of a shirtless selfie and a drunken hookup rock the reunion. A raucous Nashville night threatens one couple. Michael's flirtatious texts to another woman has Britt seeing red. Can Candice and Crystal be a same-sex couple in the real world?