Guilt Stricken Guardian
Jackson needs to find a way to help a distressed cat named Dale, whose uncontrollable peeing is driving a wedge between his guardians. It proves nearly impossible for Jackson to get a guilt-stricken guardian to stop feeding her diabetic cat Lasagna.