Fairy Tale
Actress and TV host Adriane Galisteu recalls her first time meeting F1 driver Aryton Senna and the early days of their whirlwind, fairy-tale romance.
Brazilian personality Adriane Galisteu relives her love story with F1 driver Ayrton Senna and the controversy she faced following his tragic death.