A Deadly Dose
Maria’s world shatters when her nurse anesthetist husband Joel, starts an affair. She fights to save their marriage, but Joel refuses to give up his mistress, and Maria’s patience runs out. When she threatens divorce, Joel makes a deadly plan to stop her.