Don't Send Them to Heaven
In 1968, Hans fled an unassuming farmhouse out of fear of possession at the hands of a powerful entity. Reports of the current owner’s paranormal encounters sends the team to Waterford, Maine, to confront the dark presence haunting the historic home.