The Prince and the Playdate Part 1
Prince Ivandoe is a prisoner of Grizabella, the terrifying "Queen of Thieves." At first she encourages her daughter Jezebel to enjoy her "playdate" -- until she decides Ivandoe would make a better court Jester!