Bear Sitter
A magic top modifies the mental age of anyone who watches it spin. From now on, Grizzy has the mind of a 10-month old baby. The Lemmings rapidly realize that dealing with an overgrown baby -- no matter how sweet or adorable -- is not exactly restful.