And the Court Had a Clerk...
Diane is aghast when Kurt reveals he recognized the face of a man featured in a U.S. Capitol insurrection “Most Wanted” poster. Intrigued by Wackner, Marissa sneaks over to his copy shop "courtroom" and is thrilled by what she encounters.