Searching for Rick Ness
Parker gets devastating news and faces off with the biggest landowner in Alaska. Rick Ness surfaces. Tony pressures the kids to deliver the first gold of the season. Fred battles the glacier blocking his gold. The Clayton brothers seek redemption.