Winter's Fortune: Into the Breach
Tony Beets finally learns the fate of his Indian River claims -- pivotal to his 9,000-ounce season. Fred Lewis tracks down virgin ground and is shocked by what he finds. Rick Ness gets a jump on the season with a massive Komatsu dozer.