A Murky Future - Part 1
Shawn hunts for a new spot as the fleet tries to pick up the pieces after the devastating storm. Chris faces horrible visibility issues underwater. Team Emily manages to get back on the gold, and Reaper Nation desperately tries to salvage their season.