The Old Gods and the New
Theon completes his master stroke. In King's Landing, the Lannisters send Myrcella from harm's way in the nick of time. Arya gets a surprise visitor; Dany vows to take what is hers; Robb and Catelyn receive crucial news; Jon has a chance to prove himself.