Stucco on You
Bob suffers from mysterious open-wound sores all over his body. Virginia's stress-ball-sized lump is such a pain in her neck that she can't wait to have it removed. Ted suffers from flaking, itchy, stucco-like skin and has had no luck finding a cure.