Shelter from the Storm
Dr. Jeff must act fast to save a beloved bulldog after a life-threatening accident. Meanwhile, when a devastating flood hits Louisiana, Dr. Jeff sends vet tech Hector to rescue injured and sick pets left homeless in the disaster.