Abandon All but Hope
After a deadly chemical leak forces Jake to abandon ship, Keith races to locate the Titan Explorer crew and save their ailing vessel. With Sig aboard the Time Bandit, Mandy takes the Northwestern's helm for her first-ever solo king crab season.