Robert's Baby Kangaroo
Bindi and the keepers prepare Sophie the baby giraffe for her first steps and Robert helps to hand-raise Melman the joey. Meanwhile, Terri oversees a health check for one of the zoo's favorite animals, Ravi the red panda.