The Tourmaline Necklace
While Ilana continues her pursuit of Flag, The Bride shows Nina the place where she was created. As the manor triggers memories of Frankenstein's disastrous pursuit over the years, The Bride and Nina find themselves under attack by Circe and the Sons.