“Mayday, Mayday”
In Oregon, a man vandalizes "The Goonies" house before stealing a yacht. When the yacht capsizes, it becomes a dramatic rescue mission. In Texas, a shootout with police leaves one officer critically injured while the suspect flees in his cruiser.