Age Is Just a Number
Unanswered questions threaten Kadie and Alejandro's happiness. Richard pulls out all the stops to impress Kathleen's dad. In spite of Calum's happiness, Marvin's arrival sparks big concerns. Cougar Pat looks forward to meeting her Pakistani boy toy.