The Troll Toll
Patrick strikes out with Carlos. Angela's family is in for a surprise. Rob makes a decision. Kobe drops a bombshell on Emily. Loren's career goals catch Alexei off-guard. Jasmine breaks down about her and Gino's intimacy. Manuel opens up about his family.