Battlefield
Sparks fly when Sumit and Jenny's families meet. Liz drops a bomb while house hunting with Ed. Kim's son, Jamal, meets Usman for the first time. Jovi blindsides Yara with a surprising request. Michael forces Angela to choose between him and Billy.