Seeds of Discontent
Elizabeth's family confronts her about Andrei's actions. Jess extends an exotic invite to Colt. Skyla impedes Angela's wedding. Larissa finds out shocking news about Colt. Kalani and Asuelu's upcoming trip is threatened.