Into the Lion's Den
Debbie gives Colt heartbreaking news. Nicole's stepfather reveals information about Azan. Jay's sister discovers the truth. Chantel finally faces Pedro's mother. Elizabeth is pushed too far. Pao realizes it's time to say goodbye.