Boiling Point
Jorge won't change his ways for Anfisa. Russ and Juan go head-to-head. Nicole's parents make a final plea. Chantel's family pushes Pedro to his limit. Luis feels the wrath of Molly. David can't make both Annie and Ashley happy.