Nothing is Impastable
The family deals with the aftermath of Amy's meltdown. Back home, Chris gets skin removal surgery. Amy has a risqué photoshoot. Tammy finds doctors who can do her skin removal surgery but some test results forces Tammy to confess a long-held secret.