Well-Done and Over With
After the blowout with Michael, Amy decides to make the hardest decision of her life. Chris and Tammy have a long overdue appointment with Dr. Smith. Worried about surgery, Amanda and Misty do a last-minute cleanse to sweat out nicotine.