Thick Line Between Love and Weight
It's Meghan and Jon's wedding day! When she gets cold feet, she leans toward leaving Jon at the altar. Tina and Ashely are getting bariatric surgery on the same day! While Ashely is under the knife, Tina refuses to show up for her operation.