Byg
Albie îi cere lui Dominic o plată karmică pentru a o ajuta pe Lucia. Tanya începe să fie neîncrezătoare în motivele lui Quentin. Ethan îl confruntă pe Cam. Valentina îi oferă Miei o șansă.