Mașina timpului: Un Chevy din 1966
Un Chevy Impala decapotabil din 1966 e complet transformat de Shorty și echipa lui, care îi schimbă vopseaua, motorul, interiorul și capota, dar îl curăță și de o tonă de rugină.