Puișor
Selina alege o locație pentru biblioteca ei prezidențială. Dan ajunge într-un articol cu bârfe. Mike și Selina lucrează la cartea ei. Jonah încearcă să asigure o donație importantă. Gary gestionează o minicriză la Madame Tussauds.