O relație specială
În Marea Britanie, oamenii Selinei își fac griji în legătură cu influența din ce în ce mai mare pe care Ray o are asupra vicepreședintei. Jonah vine la Londra ca să spioneze pentru echipa lui Maddox și Amy dezvăluie un secret.