Debusolat de recepția fanilor mexicani, Kenny începe o campanie PR care are scopul de a-i lustrui imaginea, dar e nevoie de un efort fenomenal pentru a aduce mulțimea la picioarele lui. Kenny face un pas mai departe, învitând-o pe Vida la o petrecere.