Convins că și-a pierdut talentul, Kenny decide să renunțe la visele legate de o revenire și să meargă mai departe, dar decizia lui e testată de dealerul auto arogant Ashley Schaeffer și noua lui vedetă, rivalul la baseball Reg Mackworthy.