De toate dimensiunile
Haleigh şi Bryan au o sarcină cu probleme şi se pregătesc pentru bebeluş. Lindsay, 2,04 m înălţime, şi Krista, 1,97 m înălţime, se împrietenesc după o noapte în oraş, în Vegas.