Nicole & Ashley D.
Ashley e disperată să-şi facă operaţia de îndepărtare a pielii în exces, dar nu slăbeşte deloc. Nicole e evacuată şi se întoarce în Ohio, ceea ce i-ar putea afecta cura de slăbire.