Iezi, căței și competiții culinare
Dr. Blue și Dr. Ross tratează un ied. Dr. Lavigne se ocupă de un cățel cu un blocaj la nivel intestinal. În plus, cine va câștiga concursul "Cel mai bun la grătar"?