Prizonierul 4894
După ce mai multe fete dispar, detectivul Li Xiao le cere ajutorul profesorului Dr. Cheng Tian-Li, aflat în închisoare, și fiicei lui înstrăinate, An-Ya. Având o sarcină imensă, cei trei încep o călătorie în necunoscut.