Misiune în Norfolk
Membrii echipei de salvare Black Dog se despart pentru o săptămână. Robert și Grayson salvează o scară în spirală din Norfolk, în timp ce Mike și ceilalți băieți salvează ce se mai poate dintr-un atelier de restaurare din Petersburg.