Zeii vechi și noi
Theon își finalizează lovitura de maestru. Membrii familiei Lannister o trimit pe Myrcella departe de casă pentru a o proteja. Arya se trezește față-n față cu un vizitator-surpriză. Dany jură să obțină ce este al ei. Robb și Catelyn primesc vești.