Brânză Nacho
Tatăl lui Pizza Steve vine în vizită și îi supără pe toți cu poveștile sale demodate. Pizza Steve trebuie să scape de acesta și să-și demonstreze că nu mai trebuie să trăiască în umbra tatălui său.