Ultimul chip pe care l-a văzut
Când pizzerie cunoscută din Claypool Hill, Virginia, se transformă în scena oribilă a unei crime, localnicii sunt uluiți. Indiciile dezvăluie că nu e vorba de un simplu caz de jaf.