Lizzie decide să se predea, dar mai întâi se întâlnește în secret cu Kieran Shaw, care încearcă s-o convingă să nu se implice. Când Sarah o interoghează în sfârșit pe Lizzie, se află adevărul exploziv despre ce s-a întâmplat pe acoperișul turnului.