Apartamentul nupțial
Cu ajutorul lui Gigi Gorgeous și Jonathan Bennett, Trixie și David se ocupă de apartamentul Oh Honeymoon și fac un test, ca să vadă cum ar fi motelul ca destinație pentru nunți.