De data asta, tema este aurul, atunci când concurenții trebuie să facă doi cercei identici în formă de cerc, care să facă furori, înainte de a face un medalion de aur pentru Zeynap, care vrea să i-l dea femeii care i-a salvat viața mamei ei.